Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Logo Tijdschrift voor Lerarenopleiders
  • Huidig nummer
  • Archieven
  • Contact
  • Over
    • Over dit tijdschrift
    • Beleid
    • Stijlgids
    • Redactie
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 43 Nr 3 (2022)

Vol 43 Nr 3 (2022)

					Toon Vol 43 Nr 3 (2022)
Gepubliceerd: 2022-10-12

Heel nummer

  • PDF

Onderzoek

  • Begeleiding op maat voor innovatieve collega’s in opleiding

    Marloes Hendrickx, Gonny Schellings, Lesley de Putter
    1-18
    • PDF

Opiniestuk

  • Culturele diversiteit voor de klas aanmoedigen van Pabostudenten met een migratieachtergrond Wat studenten aan de lerarenopleiding basisonderwijs leren over leesproblemen en dyslexie

    Marloes Nijman
    1-6
    • PDF

Nieuwe aanpak/methodiek

  • Intervisie in de international classroom via een scaffolded online tool

    Roelien Wierda, Ronald Barendsen, Siebrich de Vries, Frank Scholten
    1-18
    • PDF
  • Nieuwe aanpak voor de betrokkenheid van langstudeerders in een online afstudeercafé

    j.ten.hagen@hva.nl 
    1-16
    • PDF

Recensie

  • Maxy Bak-Piard promoveerde op 21 december 2021 met een belangwekkend proefschrift naar de ontwikkeling, uitvoering en evaluatie van een programma Taalvaardigheid Nederlands bij de Tweedegraads Lerarenopleiding Nederlands (TLN) en de Lerarenopleiding F

    Anja Swennen
    1-3
    • PDF

socials

velon lidmaatschap

Velon is de beroepsvereniging voor lerarenopleiders in Nederland. Werkzaam als lerarenopleider in Nederland? Word dan lid van Velon: www.velon.nl/lidmaatschap

Velov is de beroepsvereniging voor lerarenopleiders in Vlaanderen. Werkzaam in Vlaanderen als lerarenopleider? Word dan lid van Velov: www.velov.be

Privacybeleid | Responsible Disclosure Policy
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
E-ISSN: 3050-8673

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.